Методична вітальня

Тематика засідань методичного об`єднання
вчителів початкових класів
на 2017-2018 навчальний рік

Засідання 1
Тема. Підвищення професійної компетентності педагогів в умовах ШМО

У кожному з нас криються потенційні творчі можливості, і ми повинні працювати щосили, аби розкрити цей потенціал
                              Мартін Лютер Кінг

1.       Аналіз роботи шкільного методичного обєднання вчителів початкових класів і вихователів ГПД за попередній навчальний рік.
2.     Обговорення і коригування річного плану роботи школи на 2017-2018н.р.    
3.     Обговорення і затвердження плану роботи методичного обєднання вчителів початкових класів на 2017-2018н.р.
4.     Особливості організації навчально-виховного процесу в початкових класах у 2017-2018 н. році.
5.     Актуальний діалог.
ü Обговорення проекту Державного стандарту початкової загальної освіти;
ü Обговорення проекту нового Закону про освіту;
ü Про запровадження Концепції Нової української школи у ЗНЗ І ступеня.
6.     Тренінг «Успішний учитель у сучасній школі».


Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями:
1)    опрацювати Концепцію «Нова українська школа», затверджену Кабінетом Міністрів України від 14.12.2016 р. № 988;
2)    ознайомитися з наказом МОН України від 13.07.2017 р. № 1021 «Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у ЗНЗ І ступеня»;
3)    ознайомитися з проектом Державного стандарту початкової загальної освіти № б/н від 26.07.2017 р.
4)    переглянути сюжет ТРК «Київ» про провадження Нової української школи;
5)    опрацювати Лист МОН України від 07.06.2017 р. № 1/9-315 «Про структуру 2017/2018н.р. та навчальні плани ЗНЗ»;
6)    ознайомитися з Інформаційним повідомленням від 14.03.2017р. № б/н «Перелік навчальних програм, рекомендованих МОН України, для реалізаціїваріативної складової навчальних планів у ЗНЗ І ступеня у 2017-2018 н.р.»;
7)    взяти до уваги наказ МОН України № 948 від 05.08.2016 р. «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів ЗНЗ»;
8)    опрацювати «Опис ключових змін в оновлених програмах початкової школи», затверджені рішенням Колегії МОН України від 04.08.2016 р. та оприлюднені на сайті МОН 11.08.2016 р.;
9)    опрацювати Лист МОН України від 09.08.2017 р. № 1/9-436 «Методичні рекомендаціїщодовикладання навчальних предметів у ЗНЗ І ступеня у 2017-2018 н.р.»;
10)    ознайомитися з наказом МОН України від 19.08.2016 р. № 1009 «Про внесення змін до наказу МОН України від 21.08.2013 р. № 1222»;
11)    опрацювати додаток до наказу МОН України від 19.08.2016 р. № 1009 «Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів»;
12)    опрацювати Лист МОН України від 06.09.2016 р. № 1/9-464 «Щодо надання деяких роз'яснень з організації навчально-виховного процесу в початковій школі»;
13) ознайомитися з Листом МОН України від 15.09.2015 р. «Щодо дистанційної форми навчання в ЗНЗ»;
14) опрацювати Лист МОН України1/9-413від27.07.2017р. «Про деякі питання щодо організаціївиховноїроботи у навчальнихзакладах у 2017/2018 н. р.»;
15) опрацювати Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді, затверджену наказом МОН України № 641 від 16.06.2015 р.;
16) опрацювати додаток до наказу МОН України № 641 від 16.06.2015 р. «Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у ЗНЗ»;
17) ознайомитися з Указом Президента України від 14.10.2014 р. № 806 «Про День захисника України»;
18) ознайомитися з Указом Президента України від 13.11.2014 р. № 871 «Про День Соборності України»;
19) ознайомитися з Указом Президента України від 13.10.2014 р. № 872 «Про День Гідності та Свободи»;
20) опрацювати лист МОН України від 13.08.2014 р. № 1/9 – 412 «Про проведення Уроків мужності»;
21) опрацювати лист МОН від 23.04.2015 р. № 1/9 – 188 «Щодо відзначення Дня пам'яті  та примирення  і Дня перемоги над нацизмом у Європі»;
22) опрацювати наказ МОН України від 27.04.2015 р. № 472/26917 «Інструкція щодо заповнення Класного журналу для 1 – 4 класів ЗНЗ»;
23) ознайомитися з інструктивно-методичним листом МОН України від 14.02.2015р. № 1/9-71 «Роз'яснення щодо порядку приймання дітей до 1 класу ЗНЗ»;
24) опрацювати літературу з питань самоосвіти вчителя А.Я.Айзенберга, Г.І.Вергелеса, І.Р.Калмикова, А.А.Колесникова, Л.М.Мітіна, С.Лебедєва, Т.М.Левашової, М.М.Лобанова, Л.М.Логутенко, В.Д.Луганського, Б.І.Любімова;
25) коригування індивідуальної педагогічної проблеми, над якою вчителібудуть працювати протягом навчального року;
26) спланувати навчально-виховну роботу 1-4 класів на рік;
27) спланувати роботу щодо реалізації шкільної програми "Ключі до успіху";
28) організувати участь учнів 1-4 класів у шкільному марафоні "Інтелект. Талант. Духовність";
29) підготовка, презентація та розповсюдження продуктів педагогічної діяльності членами ШМО.



Засідання 2
Тема. Формування громадянської  компетентності    молодших школярів
Не питай, що твоя Батьківщина може зробити для тебе, – спитай, що ти можеш зробити для неї.
 Джон Кеннеді
1.     Підготовка до проведення Тижня початкової школи
2.     Система виховання дітей в Україні за часів розквіту козацтва.
3.     Основи формування національної самосвідомості молодших школярів.
4.     Використання засобів етнопедагогіки на уроках у початковій школі.
5.     Аукціон методичних ідей «Форми, методи, засоби національно-патріотичного виховання молодших школярів».
6.     Створення дидактичної картотеки  «Етимологічні п’ятихвилинки на уроках української мови – ефективний засіб національно-патріотичного виховання».
7.     Створення методичного кейсу для вчителя «1000+1 ідея організації національно-патріотичного виховання молодших школярів».
8.     Актуальний  інструктаж «Уроки мужності: виховуємо патріотів».
9.     Діагностування «Вивчення типології особистості педагога за допомогою психометричного тестування».

Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями:
1)    опрацювати Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді, затверджену наказом МОН України № 641 від 16.06.2015р.;
2)    опрацювати додаток до наказу МОН України № 641 від 16.06.2015р. «Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у ЗНЗ»;
3)    опрацювати Лист МОН України 1/9-413від  27.07.2017 р. «Про деякі питання щодо організаціївиховноїроботи у навчальнихзакладах у 2017/2018 н. р.»;
4)    ознайомитися з Інформаційним повідомленням № б/н від 05.07.2017 р. про навчально-методичний комплект  «Початкова школа: виховання на цінностях – у двох частинах»;
5)    ознайомитися з Указом Президента України від 14.10.2014р. № 806 «Про День захисника України»;
6)    ознайомитися з Указом Президента України від 13.11.2014р. № 871 «Про День соборності України»;
7)    ознайомитися з Указом Президента України від 13.10.2014р. № 872 «Про День Гідності та Свободи»;
8)    опрацювати лист МОН України від 13.08.2014р. № 1/9 – 412 «Про проведення Уроків мужності»;
9)    опрацювати лист МОН від 23.04.2015р. № 1/9 – 188 «Щодо відзначення Дня пам'яті  та примирення  і Дня перемоги над нацизмом у Європі»;
10)         опрацювати літературу з проблеми національно-патріотичного виховання дитини молодшого шкільного віку, зокрема С.Ф.Русової, В.О.Сухомлинського, Г.Г.Ващенка, П.Д.Юркевича, М.Г.Стельмаховича, І.Д.Беха, О.Вишневського, Ю.Д.Руденка, О.Я.Савченко;
11) спланувати класні заходи, використовуючи рекомендації програми виховної роботи школи «Ключі до успіху» (ключ «Активність»);
12) підготовка, презентація та розповсюдження інноваційного досвіду щодо формування громадянської компетентності молодших школярів.





Засідання 3
Тема. Результативний урок: завдання, форми, методи, прийоми роботи
Якщо ми навчатимемо сьогодні так, як навчали вчора, ми вкрадемо в дитини завтра.
Конфуцій
1.     Нова українська школа.
2.     Урок як форма організації навчання. Історична довідка.
3.     Ділова гра «Професійно проведений урок – шлях до якості знань учнів».
4.     Актуальний інструктаж.Особливості інтегрованого уроку.
5.     Розробка методичних рекомендацій «Психологічні поради. Як зробити урок ефективним».
6.     Презентаціяконспекту інтегрованого уроку з використанням інноваційних методів та прийомів роботи.
7.     Практикум «Види мовного розбору на уроках української мови».

Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями:
1)  опрацювати праці дидактів Ч.Куписевича, І.Лернера, М.Скаткіна, В.Онищука, Ю.Бабанського, А.Хуторського, О.Савченко з проблеми організації навчального процесу;
2)  опрацювати наказ МОН України № 948 від 05.08.2016 р. «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів ЗНЗ»;
3)  опрацювати «Опис ключових змін в оновлених програмах початкової школи», затверджені рішенням Колегії МОН України від 04.08.2016 р. та оприлюднені на сайті МОН 11.08.2016 р.;
4)  опрацювати Лист МОН України від 09.08.2017 р. № 1/9-436 «Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у ЗНЗ І ступеня у 2017-2018 н.р.»;
5)  переглянути інтегровані уроки учасників конкурсу «Учитель року-2017» в номінації «Початкова освіта»;
6)  ознайомитися з наказом МОН України від 19.08.2016 р. № 1009 «Про внесення змін до наказу МОН України від 21.08.2013 р. № 1222»;
7)  опрацювати додаток до наказу МОН України від 19.08.2016 р. № 1009 «Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів»;
8)  опрацювати науково-методичний посібник О.М.Савченко «Сучасний урок у початковій школі»;
9)  підготувати матеріали «На допомогу вчителю: схеми аналізу та самоаналізу уроку»;
10) взаємовідвідування та аналіз уроків членами методобєднання;
11) підготуватися до презентації творчих надбань вчителів з питання «Оновлення професійних знань, оволодіння ефективними методами, подолання стереотипів в практичній діяльності вчителя – шлях до підвищення знань учнів»;





Засідання 4
Тема. Превентивне виховання: особливості роботи з молодшими школярами
Якими діти народжуються, це ні від кого не залежить, але щоб вони шляхом правильного виховання стали хорошими – це в нашій владі
                Плутарх
1.  Організація превентивної роботи в початковій школі.
2.  Аукціон методичних ідей «Традиційні й інноваційні методи превентивного виховання молодших школярів».
3.  Організація діяльності з формування вольових рис характеру учня.
4.  Агресія як проблема особистісного зростання учня.
5.  Створення дидактичної картотеки  «Особливості організації педагогічного супроводу учнів у складних життєвих ситуаціях».
6.  Актуальний діалог. Секрети успішної адаптації до навчання дітей в основній школі.
7.  Актуальний коментар:  ДПА-2018.
8.  Діагностування «Професійне та особистісне становлення вчителя початкової школи».
9.  Презентація  методичного кейсудля вчителя «Практика виховання у початковій школі: сценарії, розробки виховних заходів, дидактичний матеріал 

Завдання для самоосвітньої роботи між засіданнями:
1)      ознайомитися з інформацією відділу ювенальної превенції Національної поліції в Україні за 6 місяців 2017 року;
2)      ознайомитися із Національним звітом Державної установи «Український моніторинговий та медичний центр з наркотиків та алкоголю» Міністерства охорони здоров’я України  щодо наркотичної ситуації в Україні;
3)      опанувати праці науковців з проблеми превентивного виховання: Беха І.Д., Б'юджентала Дж., Чепелєвої Н.В., Швалба Ю.М., Сухомлинського В.О.;
4)      підготовка, презентація та розповсюдження інноваційного досвіду щодо превентивного виховання молодших школярів;
5)      використовувати в навчально-виховному процесі навчально-методичний посібник «Розбудова миру, профілактика і вирішення конфлікту з використанням медіації: соціально-педагогічний аспект»;
6)      використовувати матеріали з проблеми превентивного виховання, розміщені на Інформаційній онлайн-платформі «Центр знань», яка створена в рамках проекту Українського інституту соціальних досліджень ім. О.Яременка спільно із МБФ «СНІД Фонд Схід-Захід» за технічної підтримки Дитячого Фонду ООН (ЮНІСЕФ);
7)      скористатися методичними рекомендаціями: «Небезпечні квести для дітей: профілактиказалучення»(схвалені для використання в ЗНЗ Науково-методичною комісією з проблем виховання дітей та учнівської молоді МОН України (протокол № 3 від 16.06.2017);
8)      надати інформацію батькам як цікаво й зрозуміло донести підліткам інформацію про здоровий спосіб життя і безпечну поведінку – на порталі профілактичної освіти www.autta.org.ua;
9)      поширити серед учасників навчально-виховного процесу інформацію про Національнудитячу «гарячу» лінію;
10) опрацювати наказ МОН  України від 30.12.2014 р. № 1547 «Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» та нормативні документи щодо проведення ДПА учнів у 2018 році;
11) ознайомитися з Інструкцією про звільнення від проходження від проходження ДПА за станом здоров'я (Наказ МОН України, Міністерства охорони здоров'я України від 01.02.2013 р. № 72/78);
12) учителям 4 класів розробити завдання на державну підсумкову атестацію


Засідання 5
Тема. Підсумок роботи методичного обєднання за рік
Умійте осмислити пройдений шлях. Осмислення вже зробленого є великим багатством школи
                                                                                    В.О.Сухомлинський
1.     Звіт керівника ШМО про підсумки роботи за рік.
2.     Виставка досягнень членів МО (портфоліо вчителів, що вміщує серію розроблених уроків, виховних заходів; методичні матеріали; свідоцтва про закінчення курсів підвищення кваліфікації; сертифікати, подяки, грамоти та портфоліо учнів).
3.     Звіт членів ШМО про результативність їх участі в роботі міських семінарів-практикумів, творчих груп, тижні педмайстерності.
4.     Звіт членів ШМО про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів.
5.     Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів та ДПА учнів 4-х класів, їх участі у шкільних, міських олімпіадах, Всеукраїнських та  міжнародних конкурсах.
6.     Педагогічний тренінг «Педагогічна етика як важлива складова фахової майстерності вчителя».



2 коментарі:

  1. ВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ І КОРІБНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, всі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейль Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертається назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейля Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від шахраїв, будьте обачливими, як вдавачі та зв’яжіться з правою кредитною компанією. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ВідповістиВидалити
  2. Привіт, пані та джентльмени, вам потрібна фінансова допомога? Я макс. Я кредитор, а також фінансовий консультант.

    Вам потрібен терміновий кредит, щоб очистити свої борги або Вам потрібен кредит на власний капітал, щоб покращити свій бізнес? Чи були ви відкинуті банками та іншими фінансовими агентствами? Вам потрібна консолідація кредиту або іпотека? Пошук не більше, як ми тут, щоб зробити всі свої фінансові проблеми речі минулого. Зверніться до нас по електронній пошті:

    oceanfmortgages@gmail.com
    oceanfmortgages@gmail.com

    Це іпотека з фінансів океану. Ми пропонуємо кредити тим, хто зацікавлений у розумній процентній ставці 2%. Діапазон коливається від 5000,00 євро до максимум 100 000 000.00 євро.

    ВідповістиВидалити