неділю, 22 травня 2016 р.

Тиждень ЗДОРОВ`Я

      З метою поглиблення роботи по формуванню  
та збереженню здоров`я школярів початкової
 школи, активізації діяльності вчителів по 
вихованню в учнів позитивного ставлення до 
здорового способу життя, розробки системи
 неперервної валеологічної освіти  в період з
 25.04.2016р. - 29.04.2016р. в початкових класах
 ЗОШ № 23 був проведений тиждень здоров’я.

      В рамках реалізації програми тематичного тижня було проведено ряд заходів, спрямованих на формування в учнів понять про значимість дотримання гігієнічних правил і норм:  виховні заходи у всіх класах з теми «Твоє здоров’я у твоїх руках", організовано виставку малюнків учнів 1-2 класів за темою "Бережи здоров’я з молоду" , для учнів 3-4 класів організовано виставку газет ,   лікарем  здійснено контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних норм в навчальних кабінетах. Проведено і цикл заходів, спрямованих на поглиблення валеологічних знань учнів: відкриті уроки з основ здоров’я  (вчитель Зотова Н.А.,Харченко Л.Є.). Вихователями були організовані і проведені народні ігри серед учнів 1- 4 класів. Вчителями фізичної культури Левченко Л.М. та Дунямалієвою А.С. були проведені «Веселі старти» серед учнів 1 – 4 класів. Для школярів бібліотекар, Андрєєва Н.М. організувала виставку літератури «Здорова дитина – здорова нація».

                                                                     





























Немає коментарів:

Дописати коментар